نفروپاتی IgA در ناشی از سرماخوردگی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA در ناشی از سرماخوردگی

سرد در زندگی روزمره بسیار عادی است، اما شما اهمیتی نمی گاهی اوقات می تواند باعث نگهداری بیماری های کلیوی، به عنوان مثال، نفروپاتی IgA در، در حال حاضر به معرفی یک مورد مشابه.

نام و نام خانوادگی: ژانگ Weibao

جنسیت: مرد

سن: 21

کشور: هنگ کنگ چین

چرا به چین برای درمان: من می خواستم برای کنترل پیشرفت بیماری و کاهش مقدار مواد مخدر است.

گزارش مورد:

ژانگ Weibao هنگ کنگ چین، یک بیمار نفروپاتی IgA در با سرماخوردگی ایجاد می شود. در حال حاضر در بیمارستان ما، چین قبل، بدن مقدار زیادی از احتباس آب، ادم شدید، وزن 100 کیلوگرم، علائم عبارتند از حالت تهوع، استفراغ، سرگیجه، نیز با فشار خون بالا همراه است. هیچ راه خوبی برای مقابله محلی، فقط استفاده از هورمون درمانی وجود دارد، اثر مشخص نیست، کمی بهبود یافته است، اما به زودی عود، پزشکان ملحق داروهای پورین را مهار عود، کمی بهبود یافته است. در ماه اکتبر سال جاری عود، هیچ راهی بهتر محلی وجود دارد، بنابراین او تصمیم گرفت تا در چین آمده به درمان.

هنگامی که شما فقط به بیمارستان ما، ادرار روشن کوچک، چهره برافروخته، دست و پاهای سرد، فشار خون بالا است. پس از درمان در بیمارستان ما، تعداد زیادی از توده جمع به نظر می رسد در ادرار، کاهش فوم، صورت قرمز و بدن گرم، دست ها و پاها گرم، فشار خون به طور معمول در حال حاضر، اثر آشکار است. ما به طور عمده پس از درمان خوراکی استفاده Maikang، طب میکرو چینی Osmotherapy، فیزیوتراپی، حمام پا و حمام دارو و غیره.

اگر خانواده و دوستان خود را در یک وضعیت مشابه، شما می توانید enfermedad-renal@hotmail.com نامه الکترونیکی ما به شما در 24 ساعت و یا رایگان دکتر مشاوره آنلاین پاسخ می دهند. با سلام!





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان نفروپاتی IgA در ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: